środa, 30 listopada 2016

279. Mam tę Moc!

Cześć!
Cały czas jestem mocno zakopany pracą, na rysunki blogowe niestety mam bardzo mało czasu. Ale postaram się trochę teraz przyspieszyć. Premiera Rogue One za pasem, warto by trochę w tej tematyce porysować :)
A tym czasem suchar:

A czymże tak ciągle jestem zajęty? Ostatnio pracowałem m.in nad takimi tematami:

Plakat na prezent od magazynu CD-Action dla Wydawnictwa Techland z okazji 25-cio lecia.
(zdjęcie ukradzione z facebookowego profilu CD-Action)
Komiks do działu info w aktualnym numerze CD-Action
Ilustracja na okładkę i plakat do drugiego numeru magazynu Mycraft.
Magazyn Crafter też zarzucił jakimś enigmatycznym fragmentem czegośtam ;)
Trzy nowe komiksy z serii Cartoon Games (1. Imieniny, 2. Mistrzowie, 3. Skyrim Remastered
Sporo tego, a to tylko niektóre z rzeczy nad którymi siedziałem i nadal siedzę. Zapraszam do śledzenia profilu facebookowego Cartoon Wars, gdzie w miarę na bierząco informuję o swoich rysunkowych działaniach, przypominam archiwalne rysunki, a i czasem jakąś głupią fotkę strzelę ;)
Pozdrawiam!
Otis

Brak komentarzy: