poniedziałek, 7 listopada 2016

278. Poniedziałek...


Cześć!

Trochę dłuższa przerwa się zrobiła, zapracowany jestem i ten stan jeszcze chwilę potrwa. Z okazji poniedziałku taki oto rysuneczek.
Na szczęście ten tydzień mamy krótszy, piątek wolny, więc dzisiaj tak jakby wtorek ;) Warto czekać na piątek, szczególnie jeśli mieszka się w Poznaniu. 11 listopada to również Dzień Świętego Marcina, z tej okazji poznaniacy zajadają się przepysznymi rogalami Świętomarcińskimi. Ja niestety jestem na diecie i nie mogę sobie pozwolić na kaloryczne szaleństwo, ale pół rogala na pewno zjem :P

Polecam Waszej uwadze również najnowszy numer magazynu CD-Action, popełniłem tam sporo rysunków :) Przede wszystkim w cenie jednego pisma, dostajemy dwa magazyny: CDA oraz pierwszy numer magazynu RETRO, o trochę starszych grach. Jest co poczytać!

Moje rysunki znajdziecie w obu magazynach, łatwo rozpoznać, wszyscy mają na nich wielkie głowy i odstające uszy ;)

Brak komentarzy: