wtorek, 11 października 2016

273. Największy złoczyńca wszech czasow

Oto on, największy złoczyńca wszech czasów, na dźwięk jego imienia wszyscy reagują trwogą i przerażeniem ;)




Nie wrzucałem przez jakiś czas nowych komiksów, gdyż musiałem skupić się na pracy przy innych projektach. Oto mały przegląd niektórych rzeczy, nad którymi pracowałem.

Dwa nowe komiksy z serii Cartoon Games. Jeden o graczach, którzy sami daj się doić z kasy, na przykładzie dodatku DLC do gry ARK: Survival Evolved. Drugi dla fanów książek i gier z serii Metro 2033.




Kolejna rzecz przy której ostatnio dłubałem - rysunki na gadżety dla Wspieram Rozwój.PL Jeśli chcecie zdobyć koszulkę lub kubek z moją ilustracją to zapraszam do wsparcia aplikacji Polskie Marki na polakpotrafi.pl - https://polakpotrafi.pl/projekt/wspieramrozwoj.
Z moich rzeczy są kubek jak na zdjęciu poniżej, oraz koszulki Merkel i Patriotyzm.



Popełniłem również ilustrację na okładkę do nowego numeru magazynu Crafter. Rysunek w pełnej wersji można również znaleźć wewnątrz jako plakat.

Brak komentarzy: