poniedziałek, 26 stycznia 2009

70. Szejk

W ramach odpoczynku od Vaderów, taki oto obrazek.


26 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Niezłe :D:D

Anonimowy pisze...

Mały szejk... Oby Al-Kaida tego nie zobaczyła xD

Anonimowy pisze...

Fajne

Anonimowy pisze...

Nie rozumie. Dlaczego on prosi małego szejka od tej baby, skoro szejk stoi obok niego? Bezsens. Muj pomysł że JarJar to był chiński sprzedawca jaj był o wjele fajniejszy. Otis, zrub wreszcie tamten strip, bo mam nowe pomysły i trzeba je narysować! - Wisehead (wasz kolega od dawna)

Anonimowy pisze...

Spadłem z krzesła :D

Anonimowy pisze...

1.rozumiem*
2.mój*
3.zrób*
4.Mój na pewno nie

Anonimowy pisze...

Anonimowy - jesteś po prostu beszczelny. Nie obchodzom mnie twoje bezsensowne uwagi - nawet nie masz odwagi sie podpisać! - wisehead (nieługo sie zarejestruje!)

Anonimowy pisze...

Jest bezczelny bo poprawia Twoje błędy ortograficzne ? Hmm, faktycznie, niezły brutal z Niego. ~~
PS.
1.obchodzom - obchodzą

- Quel

kura z biura pisze...

Otis, rysujesz coś czasem według cudzych pomysłów? Bo mam taki jeden, a z braku zdolności artystycznych niestety sama go nie zrealizuję...

otis pisze...

Zdarzyło sie rysować do cudzych pomysłów, przykładowo tutaj i tutaj

Wyślij pomysł na maila, zobaczymy :)

Anonimowy pisze...

cudne....dziekuje:)

Anonimowy pisze...

do Anonimowego z 4 posta: co to za różnica czy się podpisuje nickiem czy wogóle? Równie dobrze mógłbym wymyślec teraz jakiś jednorazowy i się podpisać bo Imieniem i Nazwiskiem nie zamierzam.

Anonimowy pisze...

A kiedy w końcu przygody najbardziej znudzonej załogi w historii galaktyki? Kiedyś je zapowiedziałeś i od tej pory ni wi(n)du ni słychu.

Anonimowy pisze...

Właśnie, czekam na "Łorp ejt ensin" i "fajer proton torpidołs, ful spred".

Anonimowy pisze...

Mile widziany byłby też komiks z przypadkowym spotkaniem np. Vadera i Picarda. Typu "what the f...?!?", jeżeli rozumiesz o co chodzi:).

Anonimowy pisze...

Ja rozumie! to znaczy ze Picard muwi: "co k...."! :D Hje hje! Dobre! Mac of Spine, masz styl! Albo niby Data spotyka jar jara i muwi: "o ja p., ale łeb"! Dobre w kit! - to muwie ja Wisehead

otis pisze...

Ech... zapowiedziałem i niestety jeszcze nie gotowe. Przy tym komiksie jest zdecydowanie więcej pracy. To nie będzie kilka klatek, każda część będzie miała 2, 3 strony. Teraz mam czas na rysowanie tylko krótkich rzeczy. Ale w końcu na pewno się pojawi :) Mam też gotowy scenariusz na dłuższą kilkuczęściową historię z Yodą, ale nie wiem kiedy się za to zabiorę.

Anonimowy pisze...

Jak zwykle dobre;], ale i tak najbardziej podobają mi się Twoje prace związane z Vaderem/Palpatinem.
Czekam na kolejne;]

Maraskowa pisze...

Mocne ;)
Mam zapewniony dobry humor przez cały dzień :)
Dziękuje i pozdrawiam^^

Anonimowy pisze...

Znalazłem Ten obrazek tutaj: http://www.wykop.pl/ramka/141593/poprosze-malego-szejka zakładam, że rysunki na tej stronie (cartoonwars...)są własnością autora, i nie widzę Tam(w/w link) żadnego źródła ,a wręcz zamazane pochodzenie obrazka(znak wodny u góry). Nie mam zamiaru sie z niczym rzucać, tak tylko zwracam uwage. Pozdrawiam.
Piotrek

otis pisze...

Hej, dzięki za info. To już nie pierwszy raz jak ktoś wrzuca na wykop obrazek nie podając źródła i kasując podpis.

Squizzus pisze...

Przydałoby sie wkońcu coś nowego x] Bo tak tu zaglądam i zagladam i ciągle to samo! Ó_ó

Anonimowy pisze...

Nom prawda^^ przydałoby się coś nowego:P

otis pisze...

Ano przydałoby się. Jak dobrze pójdzie to w niedzielę coś się pojawi.

Anonimowy pisze...

Poszło źle?

otis pisze...

Jak widać bardzo źle bo obrazka nie ma.
Rysunek prawie gotowy, jutro w południe będzie.