piątek, 28 marca 2008

25. Moc

Z okazji 25 posta trochę bardziej rozbudowany obrazek. Historia z życia wzięta, w przeciągu roku zaciąłem się w dwóch różnych łazienkach. Rysowałem trochę na szybko co niestety widać.

Założyłem także anglojęzyczną wersję bloga, mieści się pod adresem www.cartoonwarsotis.blogspot.com . Nic nowego tam nie będzie, te same obrazki co tutaj. Nawet mniej, bo nie wszystkie żarty są przetłumaczalne (piździ jak w kieleckiem, czy poprzedni post). Mimo wszystko zapraszam.


I jeszcze tapetka ze starszego obrazka, w oczekiwaniu na poprawę pogody. Rozmiar 1400x1050.

7 komentarzy:

fifer pisze...

No proszę to już 25 postów, jak ten czas szybko leci :) Gratulacje i co by do 125 sił starczyło.

Anonimowy pisze...

Czemu tylko do 125? :D

A porcja rysunków porządna, i wszystkie z wysokiej półki :D

Anonimowy pisze...

Jak to było rysowane na szybko, to tylko pogratulować talentu - super :). A co do przetłumaczalności żartów - zobaczymy, co da się zrobić ;)

otis pisze...

125 postów to przyszłość daleka, no ale kto wie, na razie pomysły są :)
Pytanie mam: znacie może jakieś zagraniczne fora starwarsowe na których warto dać info o blogu?

Anonimowy pisze...

www.starwars.com :D

otis pisze...

Tyle to i ja wiem :]
Wrzuciłem narazie info tam i na forum theforce.net

Anonimowy pisze...

Świetny blog, jak chcesz wejść na rynek zagraniczny to trzeba go trochę zareklamować :P

PS. Po angielsku jako "Uśmiech proszę" często się używa "Cheese" :)