piątek, 15 marca 2013

144. Wierzysz w duchy?

Trochę ostatnio zakręcony jestem, czasu na rysunki brak, więc zapodam jeszcze dwa suchary z zeszłorocznych zapasów. Starwarsowy i supermanowy :)




A poza tym?

Do najnowszego numeru CD-Action popełniłem całkiem sporo rysunków, m.in nadruk na płytę DVD z kolekcją indie games.



Wraz z kumplami z Epic Hamster zgłosiliśmy naszą grę Indentikid do konkursu appaward. Jeśli macie ochotę możecie nas wspomóc swoimi głosami :) Głosować można tutaj.


A tutaj nowość - filmik jak rysuję jedną z grafik dla naszej kolejnej gry. Rysunek możecie pobrać jako tapetę stąd. To pierwsze podejście do filmów z rysowaniem, postaramy się jeszcze kiedyś coś takiego przygotować :)

10 komentarzy:

XYZ pisze...

Supermanowy lepszy.

otis pisze...

Też tak uważam.
Ale jakiś suchar musi być :)

Unknown pisze...

Cintiq 24"? To żeś zaszalał ;-) Trzymaj się ciepło!

~wierny fan.

otis pisze...

Trochę zaszalałem ;) Ale czasami trzeba :)

Zmowa pisze...

Od kilku tygodni walczę z tabletem (Wacom Bamboo, szału nie ma, ale jak na początki to w sumie w sam raz) i jak na razie jest to jeden wielki dramat (daje się we znaki również niezbyt wysoki poziom warsztatu). Długo się przestawiałeś na cyfrowe rysowanie?

Krzysztof Wytrykowski pisze...

Hej. Mam pare pytań. W jakim programie rysujesz? Jak długo uczyłeś się rysować graficznie? Łatwiej jest dla ciebie rysować tak, czy na kartce? Sam posiadam tablet graficzny, taki podłączany do komputera, jednakże nie wychodzi mi to tak dobrze, jak tobie. Może masz jakieś "rady" dla początkującego? c:
( moja stronka z rysunkami
http://wytrych131.deviantart.com/ )
c:

otis pisze...

Ech, blogas trochę znowu umarł, mało czasu ostatnio.

Zmowa – Większych problemów z tabletem nie miałem.Na początku trochę brakowało tej koordynacji ręka-oko, tzn patrzysz się na ekran, a rysujesz ręką z boku. Ale to kwestia przyzwyczajenia, potem już było ok. Bamboo jest całkiem spoko, ja wcześniej miałem Volito, to chyba taki prekursor Bamboo :)

Wytrych - Rysuję w Photoshopie. Będzie już z 8 lat jak w tym programie pracuję, oczywiście w różnych wersjach, a uczę się go do tej pory :) Czy łatwiej rysować na tablecie? Na pewno wygodniej. Wcześniej rysowałem ołówkiem i stalówką + tusz. Trzeba to było skanować, oczyszczać, składać itp. Rysując tabletem te wszystkie czynności odpadają. Ale jak ostatnio malowałem obraz farbami, po kilku latach przerwy, to malowało mi się tak fajnie, że chcę trochę wrócić do technik klasycznych :)
Jedyna rada dla początkującego jaką umiem dać – jak najwięcej rysować i malować. Czymkolwiek i na czymkolwiek, byleby sprawiało to przyjemność ;)

Beast Konoha pisze...

Osobiście mam Intuosa 5 i nigdy z nim nie miałam problemów, jeśli chodzi o przyzwyczajenie się - dosłownie 2 minuty i już nie miałam kłopotów z używaniem go xD. Ale Cintiq - jejku, szaleństwo :"D
Co do filmiku - bardzo fajny, ale spróbujcie następnym razem bardziej od góry ustawić kamerę. Wiem, że to trudne, ale może wyjdzie lepszy efekt. Bo ten jest dobry, ale pod kątem jakoś nigdy nie wygląda lepiej, niż bezpośrednio nad ^^'

otis pisze...

Beast Konoha - Taki był właśnie zamysł, by było równo od góry. Ale cóż, nagrywaliśmy to metodą dość chałupniczą, nie było możliwości zawiesić idealnie nad ekranem. Próbowaliśmy też nagrać sam ekran jakimś programem do zgrywania, ale strasznie klatkowało. Muszę się gdzieś popytać czym można tak zgrywać.

Black pisze...

Szkoda, że już nie publikujesz na blogu, zawsze podobały mi się twoje rysunki :) mam nadzieję, że kiedyś wrócisz ;)