poniedziałek, 19 marca 2012

125. KONKURS Etap II


Tydzień temu zaczęliśmy z Szymonem nasz konkurs. Dzisiaj wyłaniamy zwycięzcę pierwszego etapu, który dostanie od nas świetny odtwarzacz Panasonic BDT210. Zaczynamy też drugi etap zabawy! W tym tygodniu do wygrania jest odtwarzacz Blu-ray Dune HD Smart B1, który dostaliśmy od firmy Dune HD.

Bez zbędnego lania wody gratulujemy użytkownikowi o ksywce alienisko, którego pomysł na uzupełnienie rysunku spodobał się nam najbardziej i to właśnie jego nagradzamy odtwarzaczem Blu-ray Panasonic BDT210 i filmem. Poniżej rysunek, który przygotowałem na bazie pomysłu alienisko.


Gratulacje!

To oczywiście nie koniec. Przez ostatni tydzień na Obywatelu HD i Cartoon Wars dodaliście kilkadziesiąt komentarzy konkursowych. Dzięki za udział. Próbujcie ponownie!

W tym tygodniu do wygrania jest odtwarzacz Dune HD Smart B1. Zasady są takie same. Poniżej znajdziecie rysunek, na którym brakuje środkowego kadru i ewentualnie dymków. Musicie zrobić tylko dwie rzeczy:
I tyle! Na zgłoszenia czekamy do soboty 24 marca (włącznie). Powodzenia!




PROSZĘ W KOMENTARZACH U MNIE PODAĆ SWOJ ADRES MAILOWY. 
U ObywatelaHD nie trzeba go pisać w komentarzu :)

Sponsorami nagród są firmy PanasonicDune HD i serwis o grach wideo Gry-Online.pl.



Pełny regulamin konkursu znajdziecie tutaj.

20 komentarzy:

alienisko pisze...

Podziękował :)
Świetnie to wygląda :)

BezzHOfficial pisze...

Ten co go walnie : Dlaczego pokazujesz moje nagie zdjęcia mojej siostrze ?
-Ał

WampirsFan@wp.pl

plankton pisze...

obrazek pierwszy pan mówi "widziałaś nową funkcje w moim smartfonie?? prześwietla ubranie"

na telefonie ekran powitalny programu o nazwie np..super x-ray

zawartość drugiego obrazka można się do myśleć

a na trzeci obrazek bez niczego(znaczy bez żadnych chmurek ;)

dl.-ogrody@wp.pl

Anonimowy pisze...

Rys. nr 1 – Chłopak do dziewczyny:
- Chodź ze mną do parku, pokażę tam jak działa mój wspaniały dotyk…

Rys. nr 2 – bez słów komentarza - z następującym widokiem:
Tumany wznoszącego się kurzu, w którym leży z podbitym okiem chłopak, obok jego rozbity telefon oraz oddalająca się z tego miejsca dziewczyna (z rys. nr 1) strzepująca kurz z swoich dłoni i mówiąca na odchodne:
- Zapamiętaj: „zły dotyk” boli, bez pozwolenia nie dotykaj i to, że jestem po kursie karate!

Rys. nr 3 –
- Co się stało stary?
- …ech stary… nie wiem co się z tymi kobietami teraz dzieje, podobno mam „zły dotyk” i oberwałem, a do tej pory na mojego wspaniałego dotykowego smartfona podrywałem najpiękniejsze dziewczyny z całej okolicy….

ADRES e-mail: piotr1z1 [małpa] o2.pl
- Profil ObywatelaHD na Facebooku polubiony :)

bonobono pisze...

1.pierwsze okno
Koleś - kumpel przysłał mi niezły dowcip, słuchaj - "Chuck Norris uczy kamienie jak być twardym"

2.drugie okno
Koleś prawie wpada na Chucka Norrisia który ma wyraźnie groźną minę i "strzyka palcami". Mina kolesia nie jest za wesoła.

Dziewczyna - oj !

Chuck do kolesia - chyba mamy do pogadania...

3.trzecie okno
Pobity koleś - stary, miałeś rację - dzięki tobie nie zapomnę pierwszej randki !

drugi koleś - skąd miałem wiedzieć, że przyleciał do Polski ?

bonobono pisze...

mój email - drowningman007@gmail.com

Anonimowy pisze...

Nad pierwszym obrazkiem nagłówek:
"A więc, byłem z Martą na spacerze..."
I laska pyta:
"Kotku, wiesz jaki dzisiaj mamy dzień?"
Gość na to:
"Wiem! Dziś mija tydzień od kiedy kupiłem iPhone'a!"

Obrazek drugi
Rozwścieczona kobita okłada gościa krzycząc:
"Dzisiaj jest nasza rocznica, idioto! Mam już dosyć Ciebie i tego telefonu - o niczym innym nie mówisz, tylko iPhone i iPhone! To koniec!"

Obrazek trzeci
Poszkodowany mówi:
"Tak było..."
i płentuje:
"Teraz telefon jest do wyrzucenia..."

piotrek.witek@gazeta.pl

Mr. & Mrs. Sandman pisze...

Profil polubiony, mail to: harry-okulary[at]tlen.pl A zatem do dzieła:

brazek I

-"Wiesz, kochanie, mam nowy telefon! Trochę kosztował, ale co tam. Mam mnóstwo aplikacji, oglądanie filmów itd." - mówi On

Obrazek II

On leży w tumanach kurzu, ona cała czerwona wymachuje nad nim rękoma, krzycząc:
-"Super telefon, mówisz?! A ma kalendarz?! Nie dość, że zapomniałeś o naszej rocznicy, to zamiast kolczyków dla mnie kupiłeś sobie telefon!"

Obrazek III
Żali się koledze
"Wiesz, technologia wcale nie ułatwia życia..."

Tleilax pisze...

Obrazek pierwszy:
Koleś I
-Dostałem sms, od kolegi. Niedługo premiera nowego Diablo.
Dziewczyna II
-Hmm... to jakiś film
Obrazek drugi:
Koleś I zakłopotany
-Chyba musimy pogadać...
Dziewczyna zdziwiona
Obrazek trzeci:
Koleś II
-Stary, co Ci się stało?
Koleś I
-Chyba nie zrozumiała, czemu będę musiał przestać się z nią spotykać.

rogobuj@gmail.com

midjas pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Obrazek 1

On:Poczekaj kochanie,szef dzwoni(na tapecie smartfona zdjęcie ładnej dziewczyny)

Obrazek 2
Dziewczyna zmienia się w potwora zionie ogniem.
Ona:Od kiedy Twój szef ma cycki!!??

Obrazek 3

On:Człowiek chce by mu się przyjemniej robilo gdy szef dzwoni,a teraz ani smartfona ani koiety

Anonimowy pisze...

miało być "kobiety" na końcu

Anonimowy pisze...

1)

Facet:Pamiętasz ten dzień gdy się poznaliśmy??Gdy bawię się moim Ajfonem czuję to samo podniecenie.

2)
Dziewczyna wymierza mu idealny cios niczym boxer i krzyczy "z nami koniec!"

3)
Facet:Kobiecie nie dogodzisz,powiesz jej coś miłego to zaraz awantura.

jkluczek@wp.pl

marta :) pisze...

1)-Ten telefon jest świetny, ma nawet wybieranie głosowe. Sama zobacz... "KOTEK"
2)Na ekranie wyświetla się zdjęcie "dobrze wyposażonej" brunetki. Dziewczyna robi się czerwona z wściekłości. Na jego twarzy maluje się przerażenie.
3)-Teraz już wiem, że dziewczyny lepiej zapisywać imionami, inaczej nie trudno o pomyłkę.

strona polubiona ;)

martaswiatla92@o2.pl

Anonimowy pisze...

Rysunek 1
Chlopak: Moj nowy telefon robi zdjecia 3D.

Rysunek 2
[ dziewczyna kuszaco pozuje do zdjecia ]
Chlopak (robiac zdjecie dziewczynie):
"Ach, jakas Ty przestrzenna!"

Rysunek 3
Chlopak: Stwierdzila, ze 3D ja pogrubia.

autor:
gravix[malpa]onet.pl

Anonimowy pisze...

Druga wersja;)

Rysunek 1
Chlopak: Wiesz,ze ekran dotykowy mojego smartfonu wykrywa az 256 poziomow nacisku?

Rysunek 2
[ zblizenie na ekran telefonu, na ktorym przesuwa sie lista numerow z imionami kobiet, widoczny palec chlopaka przesuwajacy dotykowo liste ]

Rysunek 3
Chlopak: Stwierdzila, ze zbyt czule dotykalem numeru Zoski ;)

autor:
gravix[malpa]onet.pl

2umba2 pisze...

1 scena.
Pokażę jej mojego nowego smartfona na pewno zwali ją z nóg.

2 scena.
Dziewczyna potyka się i przewraca się na chłopaka.

3 scena.
Pobity chłopak mówi.
Miałeś racje, że dziewczyny lecą na smartfony.

2umba2 pisze...

1 scena.
Chłopak mówi.
-Patrz kochanie co ci kupiłem nowiutka Nokia Lumia.
Na ekranie smartfona pisze xbox live.

2 scena.
Dziewczyna bije chłopaka i krzyczy.
-To nie jest sony.

3 scena.
Pobity chłopak mówi.
-Nienawidzę fanbojów sony.

mariusz.bud@wp.pl

Mufl26 pisze...

Na pierwszym obrazku:
"Oglądałem ostatnio modelki w internecie i pomyślałem sobie, że jakbyś trochę poćwiczyła to mogłabyś tak wyglądać...

Obrazek drugi
Wściekła dziewczyna lewym sierpowym idealnie wymierza chłopakowi w oko krzycząc:
"Jakbyś Ty trochę poćwiczył to może nie miałbyś takiego brzucha!"

Obrazek trzeci
Chłopak do kolegi
"Tak to jest podzielić się z kobietą swoimi marzeniami..."

Mufl26 pisze...

aha, moj mail to mufl.ania@gmail.com