czwartek, 4 czerwca 2009

76. Różności

Planowałem na dziś starwarsowy komiks, niestety przez pozablogowe projekty (o których niedługo napiszę) musiałem go odłożyć. Aby znówu nie zrobiła się długa przerwa wrzucam kilka starych rysunków.

Poniższy rysunek miał iść do gazetki studenckiej. Był to komentarz do działań kochanego PKPu, który sprytnie zwiększył liczbę pociągów poprzez zmniejszenie ilości wagonów w składach. Brzydko narysowany, więc chyba jakiś postęp zrobiłem.

A to kilka obrazków „komórki o komórkach”, próbne rysunki na stronę o telefonach mobilnych, zwanych potocznie komórkami.



Komiks gwiezdnowojenny, który miał dziś być jest jakiś pechowy, już trzeci miesiąc go robię i zawsze coś przeszkodzi w dokończeniu. Może następnym razem się uda.
Pozdro!

PS. Dodałem gwiazdki do głosowania na blogfrogu, co by trochę spopularyzować bloga. Z góry dziękuję za głosowanie. I na toplistę też :P

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nie szkodzi że nie Starwarsowe. Komórki są spoko :D

Grifter pisze...

Komóreczki wymiatają. Oby pojawiły sie jeszcze :)

grasuw pisze...

Też miałem kiedyś coś z komórkami, jak dwie bakterie rozmawiają i jedna się pyta "Masz komórkę ?, a druga odpowiada "No, jedną mam!"
Rysunki ze Star Wars genialne ! Ten z toporkiem i toaletą po prostu wypas ! Gratuluję !