poniedziałek, 13 października 2008

58. Prysznic

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Hahaha, padłem xP Ale nie wybaczę Ci tego co zrobiłeś mojej ukochanej Lei ;]

Anonimowy pisze...

Lol :D
Uśmiałem się. Powrót do korzeni? Bo według mnie ostatnio trochę się styl zmienił,ale i tak zawsze jest wyśmienite.

otis pisze...

Matsu – prawda bywa brutalna :)
Mini – rzeczywiście, ostatnio rysowałem ręcznie tylko szkice, teraz wróciłem do stalówki.

Anonimowy pisze...

LOL zmiażdżył mnie ten rysunek;P

Anonimowy pisze...

najs ^^

Anonimowy pisze...

Niestety popełniłeś błąd rzeczowy. Leia w EIV nie nosiła stanika :D

Anonimowy pisze...

kaczor ma racje. Tez to czytałem xD

Anonimowy pisze...

I to na szczęście widać ;]

otis pisze...

Jak widać na obrazku (a jestem przecież nieomylny) Leia jednak miała stanik :)

Anonimowy pisze...

ale tą czape to ma przeostrą :D

Dobromir pisze...

Dobre to :D W sumie można się było tego spodziewać :>