sobota, 17 maja 2008

38. Eksperyment


19 komentarzy:

Anonimowy pisze...

pomyliles numeracje

Anonimowy pisze...

Ktos tu chyba pojdzie do pierdla... Chyba ze to chodzi o kota - wtedy odwiesza zakaz czapy...

otis pisze...

Numeracja poprawiona.
Oczywiście że chodzi o kota :)

Anonimowy pisze...

Nie ma to jak humor polityczny - coś w tym stylu mogłoby się pojawiać częściej.

Anonimowy pisze...

Świetne ;]

Anonimowy pisze...

Żadna odwaga ani pomysłowość płynąć z nurtem i żartować sobie z opozycji w czasie kiedy aktualny rząd dostarcza rownie dobrego materialu do kpin. Próbujesz zdyskontowac zasdzony przez Majewskiego i innych propagandzistow odruch psa pawlowa ze jak ktos powie "Kaczynski" albo "Giertych" to trzeba sie smiac?

MKs pisze...

Brrr...
Anonimowy z powyższego - podpisz się następnym razem. I wyluzuj.

Anonimowy pisze...

Żadna odwaga bronić ulubioną partię i się podpisać jako anonim.

A strip naprawdę świetny i na miejscu. Anonimie znasz jakieś klony w PO?? Zabłyśnij wiedzą raz jeszcze.

otis pisze...

anonimowy - lol, polecam trochę luzu. Rysunek nie ma nic wspólnego z politycznymi przekonaniami. Zresztą żarty z Kaczyńskich były bardziej popularne gdy obaj byli u władzy.
riff - politycznie powinno być przy okazji nowych kalamburów filmowych.

Anonimowy pisze...

Anonimowy, nie wiem czemu, ale kojarzysz mi się z moim kumplem R_bH :P

Anonimowy pisze...

Dowcip niezły, ale to "Nieudany" mogłeś zostawić w domyśle, lepiej by się prezentowało.

Franek89 pisze...

Dawno się nieśmiałem z twoich rysunków jak teraz:P

Anonimowy pisze...

W sumie tak by było chyba lepiej, ale i tak jest super :D

Anonimowy pisze...

ha naprawdę fajne :)

Dżejdżek pisze...

Ja akurat też jestem za PiSem, ale bądźmy szczerzy, te dwie osoby wybrane zostały, IMO, z dwóch powodów:
1. eksperyment jest "mały" :P
2. to są najbardziej znane polskie bliźniaki, czyż nie?

Anonimowy pisze...

Haha, racja. "Mały eksperyment", lol, teraz dopiero zajarzyłem xP

A tak btw, Otis, to może jakieś kalambury w końcu? Bo już dawno nie było ;] Tylko jakby coś, to podaj dokładną godzinę pojawienia się obrazka :D

otis pisze...

Kalambury są wymyślone tylko nie mam kiedy ich narysować :/

Anonimowy pisze...

Tja, znam ten problem zwany "brakiem czasu" :/

Anonimowy pisze...

co ja bym dal za taki talent...kuzde no :p