piątek, 22 lutego 2008

15. Czy Ty to czujesz?



13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Umm... ee... ten rysunek jakiś taki - słabszy - jakby to ujął Lucas - "toooo... much" :)

Anonimowy pisze...

Troszkę humor zbyt niskich lotów, po wcześniejszych rysunkach wiemy, ze stać Cię na więcej :)

Anonimowy pisze...

J.w.
humor niezbyt wybredny :/

Anonimowy pisze...

A mnie się podoba :P

Anonimowy pisze...

Bywały lepsze , ale ten też zły nie jest.

Anonimowy pisze...

dla mnie to fistaszkowa bomba

Anonimowy pisze...

Bywały lepsze ;/

otis pisze...

Ha! Nareszcie zróżnicowane komentarze :) I o to chodzi, piszcie co sądzicie, dzięki temu będę wiedział w jakim kierunku mam iść w pomysłach.

Anonimowy pisze...

Temat dosyć przegadany, a żart stary jak Yoda ;)... Pozdrawiam

Rybb pisze...

fajny blog, lubie klimaty jajacarskiego SW zawsze - pozdro

Unknown pisze...

Pierwsze dwa panele średnie, ale już rubaszny Yoda był przedni :)

Anonimowy pisze...

"piszcie co sądzicie, dzięki temu będę wiedział w jakim kierunku mam iść w pomysłach"? A nie lepiej rysowac to co lubisz, zamiast kierowac sie opinia innych? W koncu dla kogo ten blog - dla Twojej przyjemnosci czy dla innych? Altruista?

otis pisze...

Z rysunku coś tam już liznąłem, mniej więcej wiem jaką drogą iść. Natomiast jako twórca pomysłów, tudzież scenarzysta, praktycznie debiutuję. Dlatego też opinie o pomysłach są jak najbardziej na miejscu.
A przyjemność wychodzi, mam nadzieję obopólna, ja z rysowania, Wy z oglądania/czytania.